wtorek, 29 sierpnia 2017

Natural Mojo / HEALTHY IS HAPPY



Cześć Wszystkim !
W ostatnim czasie zaczęłam testować produkty popularnej firmy  - Natural Mojo . Chciałabym Wam przybliżyć zastosowanie tych mieszanek i zachęcić do wypróbowania :)

Dostałam 2 pudełeczka z Pure Detox , oraz True Beauty .



PURE DETOX 



Jeśli chcesz oczyścić swój organizm ze szkodliwych substancji, Pure Detox to doskonały wybór.
Mieszanka zawiera : 
- Imbir
- Karczoch 
- Mniszek Lekarski 
- Spirulina
Wszystkie te składniki wspomagają Wasz układ trawienny , oraz pomagają oczyścić organizm. 



TRUE BEAUTY 



Składniki zawarte w tym koktajlu pomagają w regeneracji naszym włosom,skórze i płytce paznokcia . 

- Bambus
- Granat
- Jagody Goji 
- Kokos




A Wy już wypróbowaliście te mieszanki? Co o nich sądzicie ?
Do usłyszenia w komentarzach ! 
Miłego dnia ! :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe produkty :D
    Nie miałam okazji ich wyprobowac :)

    Odwdzięczam się każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post:) az chyba przetestuje te produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno to wielkie oszustwo. Strona oszukuje ludzi pod wzgledem platnosci.wiec nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych produktów, chociaż raczej nie sięgam po tego typu mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pure detox i bardzo lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mam zamiar spróbować, natural mojo chodzi już za mną jakiś czas :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne koktajle. Polecam ;) szczegolnie ze teraz jest duzo promocji

      Usuń
  7. Słyszałam już o Tym podobno jest to bardzo smaczne ^^ sama czegoś takiego jeszcze nie testowalam ale chyba się jednak skuszę ze względu ze moje włosy po wakacjach tak jak i paznokcie po hybrydach troszkę ucierpiały :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprobowac. Hm jesli chodzi o smak to juz kwestia gustu. Wedlug mnie sa bardzo dobre. :)

      Usuń
  8. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam :) opisałaś z czego się składają a jak się je robi ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie stosowałam takich produktów i jakoś się ich obawiam ;P

    OdpowiedzUsuń